Autor |
Wiadomość |
Monika
Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 97 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź |
|
Camerimage |
|
W związku z ciągłymi pytaniami o Camerimage informuję:
1) studenci studiów niestacjonarnych nie otrzymują dofinansowania ze szkoły, co oznacza, ze karnet będzie Was kosztował 160,oo zł
2) warsztaty montażowe, które w tym czasie będą odbywały się na terenie PWSFTViT (w dniach 25 - 27.XI.) są GRATIS!!!
3) wpłaty za zakup karnetów powinny być dokonywane w dziekanatach, ale ponieważ jest to niewykonalne w Waszym wypadku spróbuję przeforsować pomysł z przelewami (będziecie musieli przesłać do mnie skan z dowodem przelewu); jak już będę wiedziała co i jak dam Wam znać
4) deadline to 13 listopada do godz. 11.oo
5) przysyłajcie do mnie mailem info czy chcecie karnet czy jedynie przyjedziecie na darmowe warsztaty montażowe; na listach umieszczę tylko te osoby ktore do mnie napiszą w czym chcą wziąć udział
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 18:50, 07 Lis 2007 |
|
|
|
|
Moniq
Dołączył: 30 Lis 2005
Posty: 98 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź |
|
|
|
Witam!
A czy jest juz moze dostepny jakis plan tych warsztatów?
Kiedy kto i o czym? (trzeba dostosowac grafik w pracy do warsztatów
I czy mozna zadeklarowac udział w warsztatach jesli się pojawi tylko na niektórych konkretnych "zajeciach/wykladach"? (bo np. praca uniemozliwi wiecej)
pozdrawiam ciepło!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 22:31, 07 Lis 2007 |
|
|
Monika
Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 97 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź |
|
|
|
ROZKŁAD JAZDY
NIEDZIELA - szkoła
11.30 - 13.30
Roger Crittenden
THE LIMITATIONS OF EDITING
Contemporary cinema seems obsessed with the idea that editing is about cutting, and cutting as frequently as possible. The truth is that editing is just as much about NOT cutting. Our belief in what we see on the screen depends on the coherence of what is presented. Andre Bazin argued that when two or more factors are present in the scene cutting should be forbidden. I will examine the way in which directors use mise-en-scene to present the emotional flow of a story and how in many cases the 'essential image', as Rossellini put it, is far more effective than montage. Thus I intend to challenge the idea that reliance on fast cutting makes better cinema.
przerwa 13.30 - 14.30
14.30 - 16.30
Roberto Perpigniani part I
FROM WELLES TO THE TAVIANIS
The historical transition, strictly in my editing experience, from cinema of poetry, as a linguistic dynamic research, to the cinema of prose
przerwa 16.30 - 17.15
17.15 - 19.15
Roberto Perpigniani part II
FILM INTRO AND Q&A
The historical transition, strictly in my editing experience, from cinema of poetry, as a linguistic dynamic research, to the cinema of prose
PONIEDZIAŁEK - szkoła
11.30 - 13.30
Sylvia
WORKING WITH BERGMAN
14.30 - 16.30
Michal Leszczylowski
EDITING LILYA 4 - EVER
przerwa 16.30 - 17.15
17.15 - 19.15
Michal Leszczylowski
EDITING DOC ON THEATRE PRODUCTION AND BERMAN'S SARABAND
WTOREK - szkoła/teatr
12.00 - 14.00
Sound Changes the Image
Sound can dramatically change our perception of an image, altering characterisation, the sense of space or the emotion of an edited scene. Without an understanding of how sound affects the image (and the image affects the sound), a scene edited for a particular purpose can change radically during the sound edit and mix. This is especially true in animation which cannot rely on the kind of information that live action imagery gives the viewer. Using examples of his work with the Brothers Quay – Street of Crocodiles, The Comb, Institute Benjamenta - Larry Sider talks about the reliance between sound and editing in animation.
Teatr
18.30 - 20.30
PANEL DISCUSSION
i dodatkowo w piatek w Toya
Sound Mixing Workshop at Toya Sound Studios with Larry Sider
Each layer of sound has a particular purpose within a soundtrack. The atmospheres, effects, Foleys, dialogue and music all work in different ways, giving the audience a stream of clues in how to interpret the filmed images. In this workshop we will listen to the individual components of a soundtrack and explore the various ways in which a film’s sound can be mixed to define and complement the picture.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 17:26, 08 Lis 2007 |
|
|
Monika
Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 97 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź |
|
|
|
I jeszcze jedno!
Na te darmowe szkolne warsztaty nie musicie się zapisywać, może w nich uczestniczyć kazdy kto chce, bez żadnych wejściowek.
Pozdrawiam cieplutko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 17:28, 08 Lis 2007 |
|
|
Monika
Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 97 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódź |
|
|
|
Osby ktore chcą kupić karnety (160 zł) mogą dokonywać przelewów na konto Uczelni:
Bank PEKAO S.A. V O/Łódź
Rachunek bieżący (PLN)
21 1240 1545 1111 0000 1166 6233
z podaniem imienia i nazwiska oraz dopiskiem CAMERIMAGE.
Następnie proszę o przesłanie faxem lub mailem dowodu wpłaty.
Przypominam, że termin upływa we wtorek (13 listopada br.) o godz. 11.00.
Pozdrawaim
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 17:39, 09 Lis 2007 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|